تاثیرات توت فرنگی

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

توت فرنگی جز یکی از میوه های تابستانی است که به دلیل اینکه تنها مدت زمان کمی به طور تازه در دسترس است معمولا آن را منجمد کرده تا مدت زمان بیشتری بتوان از آن استفاده کرد تنها در هنگامی که توت فرنگی به درستی منجمد شود تمام مواد مغذی و فیبرهای آن بدون هیچ تغییر سالم می مانند.

مواد مغذی توت فرنگی

توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان، آنتوسیانین ها و فلاونوئیدها است که خاصیت ضد التهابی و فواید زیادی می باشد که از این فواید می توان از کمک به کنترل قند خون نام برد، همچنین توت فرنگی دارای مقداری فراوانی ویتامین سی، منگنز و فولات می باشد.

فیبر موجود در توت فرنگی به همراه دیگر مواد مغذی آن کمک می کند تا کلسترول خون در حد طبیعی خود باقی بماند، اما شاید از ما بپرسید که چگونه این کار انجام می شود. جواب خیلی ساده است، فیبر به دلیل تداخلی که با مولکول های چربی دارد باعث می شود که مواد اضافی چربی از خون و سیستم گوارشی بدن دفع شوند و کلسترول خون در حد نرمال خود باشد فیبر موجود در توت فرنگی به گردش خون آزاد نیز کمک می کند که باعث کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می شود و از ایجاد انسداد و تنگی عروق جلوگیری می کند.

تاثیر توت فرنگی بر کلسترول خون

میزان مصرف توت فرنگی به توده بدنی فرد، وزن و وضعیت جسمانی بدن بستگی دارد. به طور میانگین برای کسانی که دارای وضعیت نرمال جسمانی هستند توصیه می شود که روزانه بین 110 تا 500 گرم توت فرنگی در روز مصرف کنند بر اساس تحقیقات مصرف روزانه توت فرنگی تا 28 درصد به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

توت فرنگی را می توان به روش های مختلفی مصرف کرد مثل منجمد شده، خشک شده، پودر شده، که به هر روشی که مصرف شود می تواند بر میزان کلسترون تاثیر بگذارد.

از دیگر فواید توت فرنگی میتوان به تقویت سیستم ایمنی کنترل قند خون نام برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توت فرنگی,تاثیرات توت فرنگی,عکس توت فرنگی,میوه خوشمزه,عکس میوه,,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب